20 ianuarie 2011

No comment

Mă gândesc din ce în ce mai mult la timpul meu. Asta înseamnă că citesc, citesc cu adevărat, din moment ce fiecare carte mă aduce în faţa problemei presante a timpului meu, a cititului meu, a timpului cu mine. Mi-a trecut prin minte cuvântul „dedublare”. Oare ca să am parte de timpul meu, atât cât este el, mereu prea puţin, dar mereu plin şi satisfăcător- oare ca să am parte de timpul meu, ideea de mă construi în exterior trebuie să devină o realitate? Compromisul dedublării e doar o portiţă spre libertatea pe care mi-o oferă timpul meu? Şi atunci, nu se merită? Cred că da. Cred că da, dar şi pentru că acum nu văd altă soluţie. N-am vrut în nimic mai mult. Timpul meu este eternul infinit mai mult de dorit- chemat şi rechemat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu